سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه به هرچه از او پرسیده می شود پاسخمی دهد، بی گمان دیوانه است . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :23
بازدید دیروز :14
کل بازدید :555936
تعداد کل یاداشته ها : 17
103/1/10
5:53 ع

صفحه ی وب خوان این امکان را به کاربران پارسی بلاگ می دهد که لیست دوستان وبلاگی خود (پارسی بلاگی و غیر پارسی بلاگ) را بر اساس جدیدترین یادداشتهای وبلاگشان مشاهده کنندو بدون مراجعه به صفحات دوستان خود از تغییرات وبلاگ آنها با خبر شوند و به سریعترین روش جدیدترین یادداشت دوستانشان را نیز مطالعه کنند .

برای دسترسی به صفحه ی وب خوان میتوان از 3 طریق عمل کرد:

1- صفحه خانگی و بخش "وضعیت وب خوان شما " .

2- از منوی "پارسی بلاگ پیشرفته" ، زیر منوی"مدیریت وبلاگ" و لینک"وب خوان".

3- لینک موجود در منوی میانبرهای صفحات در بالای بخش مدیریت وبلاگ.

در صفحه مذکور فهرستی از دوستانی که قبلا به لینک دونی وبلاگ خودمان اضافه کرده ایم به همراه لوگوی آنها، لینک به وبلاگ و عنوان آخرین یادداشت و تاریخ بروز رسانی آنان نمایش داده می شود. در ردیف هر یک از دوستان دکمه ای برای مشاهده متن وبلاگ آنان تعبیه شده است که با کلیک بر روی آن می توان آخرین یادداشت مربوط به هر کدام از وبلاگهای دوستان را مطالعه کرد.

برای حذف و یا اضافه کردن دوست به این فهرست،‍‏ باید به صفحه " لینک و لوگوهای دوستان (لینکدونی) " رفته و کارهای لازم را انجام داد. در صورتی که مایل به نمایش وبلاگ یکی از دوستان در وبلاگ خود نبوده ولی می خواهید از بروز شدن آن وبلاگ از طریق مدیریت باخبر شود، باید در صفحه لینک و لوگوی دوستان تیک مربوط به فعال سازی، گزینه "این لینک در فهرست دوستان در وبلاگ شما نمایش یابد." را برداشته و ذخیره نماییم.
با این تنظیم لینک مورد نظر در لینکدونی وبلاگ نمایش داده نمیشود ولی در لیست صفحه ی وب خوان به نمایش درخواهد آمد و میتوانید مطالب وبلاگ وی را دنبال کنید.

صفحه ی پینگر سایت پارسی بلاگ

برای آشنایی با تغییرات جدید سایت پارسی بلاگ به این صفحه مراجعه کنید.


87/3/4::: 2:13 ع
نظر()