سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسادت و تملّق روا نیست، جز درجستجوی دانش . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :14
کل بازدید :555920
تعداد کل یاداشته ها : 17
103/1/10
9:41 ص

بنام خدا

1. حمایت از قالبهای با استاندارد سایتهای پرشین بلاگ و بلاگفا.
یکی از مواردی که بسیاری از کاربران با آن دست به گریبان هستند، انتخاب قالب مناسب و مطابق سلیقه خود و خوانندگانشان است. با توجه به اینکه تعداد بسیار زیادی از قالبهای آماده طراحی شده طبق استاندارد سایتهای پرشین بلاگ و بلاگفا در شبکه اینترنت در دسترس است، بخاطر ایجاد سهولت در انتخاب قالب کاربران، این امکان ایجاد شد تا کاربران بتوانند با دست باز و گزینه های بسیار زیاد بتوانند طبق سلیقه خود، قالبشان را برگزینند. بار اول که قالب در بخش مربوطه (تغییرات در قالب) قرار گرفت و دکمه ارسال زده شد، قالب بطور هوشمند شناسایی می گردد و در صورت نیاز به تبدیل، به استاندارد پارسی بلاگ ترجمه می شود.

2. مطلب رمز دار
گاهی دوست دارید،‌ مطلبی در وبلاگ بنویسید که فقط دوستان خاص و معدودی بخوانند. پارسی بلاگ این امکان را به شما میدهد که برای هریک از مطالب وبلاگ یک رمز مشخص کنید.

مطلب رمز دار

تنها با وارد کردن رمز، متن این پست وبلاگ نمایش داده می‌شود.  برای رمز دار کردن متن وبلاگ،‌ در صفحه «یادداشتها و پیامها» وبلاگ وارد شده و بر روی گزینهی «تنظیمات متن» را کلیک کنید تا گزینه های تنظیم مشاهده گردد. گزینهی «نوشته رمزدار» به صورت پیش فرض بدون تیک است، روی مربع کلیک کنید تا تیک دار شود. اکنون گزینه رمز یادداشت و عبارت جایگزین متن ظاهر میشوند. در کادر رمز یادداشت، رمز عبور مطلب وبلاگتان را وارد کنید. در کادر «عبارت جایگزین متن»، متنی که اینجا نوشته میشود در وبلاگتان نمایش داده میشود و کاربران بعد از کلیک روی این متن با کادر رمز مطلب مواجه میشوند. در این کادر میتوانید متن دلخواه خود را برای توضیح رمز دار بودن مطلب وبلاگتان بنویسد. پس از اعمال تغییرات گزینه ارسال را کلیک کنید، تا تغییرات اعمال شود.

3. صفحات اختصاصی
با این قابلیت شما می توانید صفحاتی مجزا از صفحه وبلاگ برای خودتان بسازید، تا محتوایی خاص را به هر صفحه اختصاص دهید و از سویی دیگر در وبلاگتان هم آورده نشود و فقط در این صفحات منتشر شود، ولی جزو دامین وبلاگ شما باشد.

صفحات اختصاصی

میتوانید تعداد زیادی صفحه اختصاصی در موضوعات مختلف بسازید. در صورت تیک دار بودن گزینه «نمایش متن در قالب وبلاگ» قالب صفحه جدید همانند قالب وبلاگتان خواهد بود. در صورتی که این گزینه غیرفعال شود. میتوانید از قالبهای دیگر اچ تی ام ال که به خود تهیه کرده اید استفاده کنید. پس از کلیک بر روی گزینه ذخیره صفحه، میتوانید صفحه اختصاصی جدیدتان را مشاهده کنید. تگهای مورد نیاز برای درج بخش صفحات اختصاصی در قالب وبلاگ عبارتند از :
<*PageList*> : برای فهرست لینک صفحات اختصاصی.
<PL_P> و <PL_P/> : برای تگهای محدوده بخش مورد نظر در قالب.

صفحات  اختصاصی

4.تنظیمات پیام رسان
در این بخش، که از لینک موجود در بالای صفحه پیام رسان قابل دسترسی است، می توانید گزینه های زیر را برای پیام رسان خود تنظیم نمایید.

گزینه های پیام رسان


89/3/5::: 1:1 ع
نظر()